「白海豚」跳轉到呢度。有關颱風,請睇「颱風白海豚」。

中華白海豚Chinese White Dolphin),台灣印度洋駝背豚Indo-pacific Humpback Dolphin),係海豚嘅一種。呢個種有 3 個亞種,而喺香港見到嘅係 Sousa chinensis chinensis 亞種。香港本地漁民叫佢哋「白忌」,有唔吉祥嘅意思,因為佢哋食網入邊嘅。但係喺1997年,中華白海豚成為香港嘅吉祥物

How to read a taxoboxWikipedia:點樣睇生物分類框
How to read a taxobox
中華白海豚

同人嘅比較
同人嘅比較
瀕危指標
資料唔夠 (DD)[1]
物種分類
白海豚屬
S. chinensis
亞種 (Subspecies): S. c. chinensis
三元學名
Sousa chinensis chinensis
Osbeck,1765年)
中華白海豚出沒範圍(藍色部份)
中華白海豚出沒範圍(藍色部份)

外形 編輯

佢哋背脊有個脂肪瘤,睇上去好似駝背咁,所以又叫印度洋駝背豚。但係亞種 Sousa chinensis plumbea 個脂肪瘤就唔明顯。

身形就比較細,平均 2.2 米 至 2.5 米,重 150 至 230 kg。

啱啱出世嘅時候,佢哋嘅皮膚係深灰色,大大下就會變淺。到咗青少年期,就會變咗有灰色斑點,睇上去好似發咗毛咁,所以又有人叫佢哋發毛海豚。成年嗰陣,皮膚就會冇任何色素,血管都可以睇到,變成好多人都鍾意嘅粉紅色。

食乜嘢 編輯

主要都係食魚、蝦類,例如九肚魚魷魚墨魚磷蝦

生活習性 編輯

佢哋係群居動物,但係同其他海豚唔同,佢哋成日換組,唔會固定。同一組海豚玩悶咗,就會走去搵其他啱玩啲嘅海豚玩。不過,如果生咗仔,個仔就會一路陪住媽咪,入咗青少年期先分開。

行為 編輯

佢哋大概 30 秒唞一次氣,BB仔 就 15 秒一次。唞氣唞得密過其他海豚好多。有時,會成隻嘢跳出水面。又有時,會伸上半身出水面睇下嘢。

繁殖 編輯

中華白海豚 10 歲成熟,就 13 歲。多數會夏天秋天交配,之後等 11 個月,BB 就會出世。

編輯

最長可以有 40 歲,而香港最高紀錄係39歲(科學家可以用海豚嘅牙來估佢哋幾多歲)。

編輯


參考 編輯

睇埋 編輯