冰山係一塊好大、面嘅,通常係由近邊嘅冰川或者冰原分裂出嚟嘅。

格陵蘭西面嘅冰山

特點 編輯

因為呢啲冰多數係由淡水凝結而成,密度低過海水,所以就浮到喺海面。但係平時見到嗰部份其實只係佔左成個冰山嘅10%左右,即係話座冰山有大約九成都係嚮海面以下。

一般嘅冰山,高度(淨係計水面以上嘅部份)由1至80米不等,現時所知最高嘅冰山喺大西洋,有成168米高,即係差唔多55層樓咁高。入面嘅溫度可能低至攝氏零下20度。

由於佢哋浮喺海面,所以就算佢哋咁大塊,都可以喺海度漂流,有啲可以一郁成7公里

雜錦 編輯

如果有人揸嗰陣唔小心撞到冰山,就可能造成傷亡。例子有鐵達尼號1912年因為撞冰山而沉沒咗1,500人。電影鐵達尼號》就借咗呢件事嚟講出一個愛情故事

啲人成日講嘅冰山一角,就係用嚟形容一啲大家見到嘅問題,其實只係成個大問題嘅一小部份,就好似我哋見得到嘅冰山只係佢嘅一小部份一樣。

睇埋 編輯

出面網頁 編輯