華國鋒

第二任中國共產黨中央委員會主席,第二任中華人民共和國國務院總理

華國鋒粵拼waa6 gwok3 fung11921年2月16號2008年8月20號),原名蘇鑄,山西交城人,係前中國共產黨領導人毛澤東指定嘅接班人,做過中國共產黨中央委員會主席國務院總理中國共產黨中央軍事委員會主席,在任期間,提出「兩個凡是」,即「凡是毛主席作出的決策,我們都堅決維護,凡是毛主席的指示,我們都始終不渝地遵循。」後來鄧小平復出,發動「實踐是檢驗真理的唯一標準」大討論運動,打破華國鋒嘅理論。華國鋒之後辭去所有職務。

華國鋒
姓名原文华国锋
出生日1921年2月16號 喺Wikidata改呢個
出生地交城 喺Wikidata改呢個
本名苏铸、蘇鑄
死亡日2008年8月20號 喺Wikidata改呢個 (87歲)
死亡地北京 喺Wikidata改呢個
國籍中華人民共和國 喺Wikidata改呢個
信奉無神論 喺Wikidata改呢個
職業政治人 喺Wikidata改呢個
政黨中國共產黨 喺Wikidata改呢個

2008年8月20號華國鋒喺北京死咗,終年八十七。佢嘅追悼會係首長級,共產黨官方出嘅《華國鋒同志生平》,評價佢粉碎四人幫嗰陣做出卓越貢獻,隻字不提華國鋒犯下嘅「兩個凡是」錯誤。