日本漫畫/動畫《衝鋒21》/《Eyeshield 21高速達陣》角色一覽:

泥門惡魔蝙蝠隊 編輯

泥門惡魔蝙蝠隊係私立泥門高中嘅美式足球隊,起初得三個人(蛭魔、栗田、武藏),甚至減為兩人,但自從瀨那加入後,球員數目不斷增加…

小早川瀨那小早川 瀬那 Kobayakawa Sena?, 1年級)
本作品嘅主角。幼稚園起就受人使喚嘅可憐蟲,個子矮小、性格懦弱。因為具有超快速嘅腳程被蛭魔拉入美式足球社,結束咗球隊只有兩名成員嘅歷史。從春季賽開始嶄露頭角,受到眾多選手與媒體嘅矚目,雖非出自本意,卻逐漸在隊中發揮起王牌選手嘅作用:憑借驚人嘅衝刺爆發力和靈活敏銳嘅變速突破敵陣得分,即使被攻防線隊員堵死亦能使用有如人肉炮彈嘅「惡魔蝙蝠俯衝」衝破防守,但相對嘅肌肉力量很弱,很難與對方正面衝突。最強勁嘅對手是王城騎士隊嘅進清十郎。經過長期嘅訓練和實戰開始真正地熱愛美式足球,為使全隊挑戰全國大賽而積極地磨煉自己。雖然單純善良,但軟弱嘅個性已有所改變。名義上作為球隊主管用以遮掩「衝鋒21」嘅身分。在秋季賽上得知咗真正嘅「衝鋒21」嘅存在後,決定超越對方、證明自己作為美式足球選手嘅實力,於東京區季軍秋季東京大賽對盤戶蜘蛛隊之戰決定賽前摘下護目鏡,以「小早川瀨那」嘅身分出賽。佢同時係隊中嘅「矮冬瓜三人組」之一。
位置(進攻)、(防守)/跑衛(RB)、安全衛(S) 號碼/21 身高/158cm 體重/49kg 血型/B 生日/12月21號
年紀/16歲 40碼衝刺最佳成績/4秒2 臥舉最佳成績/45kg
蛭魔妖一蛭魔 妖一 Hiruma Youchi?, 2年級)
泥門惡魔蝙蝠隊嘅大腦,並且是球隊嘅創立者之一。除咗身高體重以外嘅資料幾乎不明,包括生日。由於他嘅眼光,不惜使用旁門左道手法,千方百計讓瀨那加入美式足球社。在練習時犯錯嘅人,蛭魔不惜使用槍械射擊對付,蛭魔亦常有挑釁其它美式足球社等等反常嘅行為,是個泥門高中連風紀紀律長亦無法完全控制其品行嘅惡劣學生。蛭魔擁有一本教人求死不能嘅「威脅手冊」(無綫電視譯為"史無筆記"),是得到以往是朋友嘅金剛阿含嘅「幫助」寫成嘅,連校長亦係其要脅對象。蛭魔電腦技術登峰造極至高無上。喺比賽嘅時候,強大嘅臨場分析和統籌能力每每令泥門惡魔蝙蝠隊在最後嘅時刻反敗為勝。瞬間記憶能力很高,只看一眼就能把手語標籤全部記下來。智商極高,不管什麼情況都能保持冷靜。球技出色,特別是投球能力。不過,踢球能力卻完全不濟(成功率最高35%)。體力不是非常好,靠著鍛鍊身體才能有現在嘅成績,常使用心理戰來戰勝敵人。髮型、耳環亦係為咗打心理戰用嘅,因為印象越深刻,受到嘅影響和打擊就越大。口頭禪為「YA-HA!!」。幾乎不直接以名字稱呼別人,而是以自己亂取嘅綽號,前面再加上一個「死」字稱呼別人。人氣度可以話係本作第一。
位置(進攻)、(防守)/四分衛(QB)、安全衛(S) 號碼/1 身高/176cm 體重/67kg 血型/不詳 生日/不詳
年紀/18歲 40碼衝刺最佳成績/5秒1 臥舉最佳成績/75kg
雷門太郎雷門 太郎 Raimon Taro?, 1年級)
原屬棒球社,是隊中嘅接球高手。雖然任何球都能接住,但除此以外嘅其他方面能力完全唔濟,被棒球社放在毫不重要嘅三軍。之後,受瀨那嘅邀請和蛭魔嘅設計,作為泥門惡魔蝙蝠隊嘅接球員加入美式足球社。暗戀真守。因為瀨那把他嘅名字讀成「雷 門太郎」,經過一番誤會,最後被稱為「門太」。開始時很討厭,但被蛭魔灌輸「名字取自Joe Montana」嘅概念,現在連本人亦喜歡這個名字。動作經常似隻猴子,亦非常喜歡香蕉而經常隨身帶住香蕉,但討厭俾人笑為馬騮。其口頭禪為:「XX Max!!」。他同時是隊內嘅「矮冬瓜三人組」之一。
位置(進攻)、(防守)/外接員(WR)、角衛(CB) 號碼/80 身高/157cm 體重/51kg 血型/B 生日/8月31號
年紀/16歲 40碼衝刺最佳成績/5秒0 臥舉最佳成績/50kg
栗田良寬栗田 良寛 Kurita Ryokan?, 2年級)
泥門惡魔蝙蝠隊體型最大嘅成員,並且是球隊嘅創立者之一。喺比賽中常阻擋三至四個隊員嘅進攻。與蛭魔一起度過咗泥門高中美式足球社只有2名成員嘅時代嘅饞鬼,食量驚人。與蛭魔相反,性格寬厚平靜。他臥舉記錄是泥門惡魔蝙蝠第一(已知全國高中臥舉最強是白秋恐龍嘅新人峨王力哉,兩百公斤以上;但是兩人並冇確切嘅最高紀錄,誰最強無法定論)。家裡是寺院。蛭魔、栗田與武藏原本要成為神龍寺嘅學生(栗田以體育優等推薦入學,蛭魔、武藏則考入學),但因為俾金剛阿含取代,所以其他兩人和他一起進泥門高中。
位置(進攻)、(防守)/中鋒(C)、防守絆鋒(DL) 號碼/77 身高/195cm 體重/145kg 血型/O 生日/7月7號
年紀/17歲 40碼衝刺最佳成績/6秒5 臥舉最佳成績/160kg
武藏嚴武蔵 厳 Takekura Gen?, 2年級)
一年級時與蛭魔和栗田組成美式足球社,擔任踢球員。後因父親住院,選擇退學,繼承咗家業,做著木工。泥門嘅美式足球社改建、修理時亦係由他負責。但蛭魔一直把他當作休學,保存著他嘅踢球板和位置。有一副成熟嘅面孔。被蛭魔誇稱為「60碼大口徑手槍」,事實上威力十足卻有欠精準,在西部戰(動畫中是於盤戶戰)時重回球隊。歸隊後專職踼球。
位置(進攻)、(防守)/踢球員(K)、線衛(LB) 號碼/11 身高/177cm 體重/77kg 血型/A 生日/4月2號
年紀/17歲 40碼衝刺最佳成績/5秒6 臥舉最佳成績/100kg 
十文字一輝十文字 一輝 Jumonji Kazuki?, 1年級)
高中入學時使喚瀨那嘅不良三人組(蛭魔稱為「哈哈三兄弟」)嘅老大,三人中嘅技術型選手。起初被蛭魔以裸照威脅加入美式足球社,但參加比賽後以自己嘅志願留咗下來;從美式足球中體會到咗真正嘅樂趣,開始認真地投入到訓練中,是三人中意志力最強嘅一個;表面睇嚟係個小混混,但自尊心好強、講義氣、維護伙伴,盡管嘴上不說,其實心裡很重視和黑木、戶叶嘅交情。他坐飛機嘅時候會暈機。
位置(進攻)、(防守)/絆峰(T)、防守絆鋒(DL) 號碼/51 身高/176cm 體重/72kg 血型/A 生日/10月1號
年紀/16歲 40碼衝刺最佳成績/5秒5 臥舉最佳成績/85kg 
黑木浩二黒木 浩二 Kuroki Koji?, 1年級)
使喚瀨那嘅不良三人組之一,三人中嘅速度型選手。原本吊兒郎當、時刻尋找逃跑嘅機會,後來受到十文字同其他隊員嘅影響,開始認真咁以全國大賽為目標努力訓練;擅長使用嘅阻擋術是「不良殺法」。
位置(進攻)、(防守)/哨鋒(G)、線衛(LB) 號碼/52 身高/177cm 體重/72kg 血型/B 生日/9月2號
年紀/16歲 40碼衝刺最佳成績/5秒1 臥舉最佳成績/85kg 
戶叶庄三戸叶 庄三 Togano Shozo?, 1年級)
使喚瀨那嘅不良三人組之一,三人中嘅力量型選手。擅長嘅阻擋術是「不良殺法」;非常喜歡漫畫,將來嘅願望是成為漫畫家、畫不良少年漫畫。
位置(進攻)、(防守)/絆峰(T)、防守邊鋒(DE) 號碼/53 身高/175cm 體重/77kg 血型/O 生日/10月13號
年紀/16歲 40碼衝刺最佳成績/5秒5 臥舉最佳成績/90kg 
小結大吉小結 大吉 Komusubi Daikichi?, 1年級)
以栗田為目標,並稱其為師父,是栗田最渴望嘅伙伴。因崇拜栗田而加入美式足球社。曾經因為矮小嘅身材十分自卑,經過隊友嘅鼓勵學會咗活用自己身型嘅攻防技術,由於成日被敵人輕視,喺比賽時常能發揮出令人意想不到嘅力量。追求男子氣概、是個強有力嘅熱血少年,經常都保持幹勁十足嘅樣子。只說「強有力嘅語言」(只一個詞就能表達極其豐富嘅含意),這種語言雖然世界通用,但不是「強有力嘅男人」就無法聽懂。他同時係隊內嘅「矮冬瓜三人組」之一。
位置(進攻)、(防守)/哨鋒(G)、防守邊鋒(DE) 號碼/55 身高/150cm 體重/65kg 血型/AB 生日/1月1號
年紀/16歲 40碼衝刺最佳成績/5秒2 臥舉最佳成績/110kg
雪光學雪光 学 Yukimitsu Manabu?, 2年級)
到高中為止都是放學後馬上前往補習,一直只接受英才教育嘅他可以話係同體育無緣嘅人,到咗高中二年級看到咗泥門與賊學一戰因而崇拜起光速蒙面俠21,因而下定決心加入美式足球隊,但是還一直不敢告訴他嚴格教育嘅媽媽這個事實。他在美式足球社選秀測驗嘅時候,原本是唔及格嘅,但是蛭魔看上咗他嘅耐力,就放水讓他加入。他在泥門惡魔蝙蝠隊中是首屈一指嘅努力家,入社後因為基本體能不佳一直都只被列為候補球員坐冷板凳。但反之,他非常聰明,懂得很多常識還有戰術運用都馬上能夠理解,亦讓他有機會解釋戰術給其他隊友知道,對於暗記作戰手冊亦係比誰都厲害,他身為選手嘅才能漸漸地被發覺,終於在關東大會第一回合戰中,對抗神龍寺嘅下半場嘅時候以超級候補出場比賽,他發揮咗拔群嘅觀察力與判斷力,在不屈撓嘅鬥志驅使下終於達陣成功。他亦活躍於線衛嘅角色,擔任線衛時他曾經使出高深嘅策略,不採用必須事先協議嘅傳球路線,判斷即時嘅狀況,跑至接應蛭魔最佳傳球嘅位置是他所最得意嘅。
位置(進攻)、(防守)/外接員(WR) 號碼/16 身高/179cm 體重/68kg 血型/A 生日/2月28號
年紀/17歲 40碼衝刺最佳成績/5秒6 臥舉最佳成績/70KG
瀧夏彥瀧 夏彦 Taki Natsuhiko?, 1年級)
瀨那在美國進行死亡行軍訓練時迷路遇到嘅傢伙,打扮和作風都非常美國化。從小夢想做職業球員,身體素質良好、是可攻可守嘅球員。頭腦愚蠢、性格脫線,學習完全不行,只有說到美式足球嘅問題時思路異常清晰;經過大家突擊輔導勉強通過咗泥門高中嘅插班生入學考試、加入咗泥門惡魔蝙蝠隊。自我表現欲超強、總想做出華麗嘅表演,但通常都會弄巧成拙;雖然表面輕浮,實際卻是個努力家,經常從全新嘅角度看待事物,喺比賽時總會有不俗嘅表現。
位置(進攻)、(防守)/邊鋒(TE)、線衛(LB) 號碼/37 身高/182cm 體重/72kg 血型/AB 生日/4月10號
年紀/16歲 40碼衝刺最佳成績/5秒 臥舉最佳成績/90kg 

王城白騎士隊 編輯

以「堅固嘅王城」般嘅防守著稱嘅強隊,關東地區賽冠軍嘅有力競爭者。「黃金時代」嘅球員畢業後,隊伍狀態一度陷入低迷,現在由於新生代選手嘅活躍表現重振士氣;綜合實力穩定、具有在任何狀況下都不會動搖嘅戰鬥模式,強而有力嘅攻防線致使很少有球隊能從這支防守型強隊手中得分。

進清十郎進 清十郎 Shin Seijuro?, 2年級)
堪稱高中界史上最強勁嘅線衛。王城隊名副其實嘅王牌選手,曾經係高中速度最快嘅線衛,被瀨那突破後一直將佢視為挑戰對手。入學嗰陣因為偶然嘅機會加入美式足球社,起初並唔顯眼,但好快就嶄露出驚人嘅天賦;擅長使用被稱為(長矛擒抱)嘅攔截術,係力量同速度兼備嘅優秀選手。雖然天賦過人,卻係個不折不扣嘅努力家,經常進行各種極限訓練嚟鍛煉自己;性格直率、處事嚴謹,但對美式足球以外嘅事反應都有啲遲鈍;係個機械白痴,經常因為動作過於粗暴而弄壞電腦、衛星通訊器等物,曾因此喺樹海中迷路。但喺比賽時具有冷靜嘅頭腦同靈敏嘅反應能力;認為速度係制勝嘅關鍵,因為「速度跟唔上,力量再強亦派唔上用場。」跟西部隊嘅甲斐谷陸學習馬術跑法(Rodeo Drive)之後喺關東大會時變為「三叉戟攔截」(動畫版則為雙長矛攔截,以雙手使出)。以瀨那為競爭目標。
位置(進攻)、(防守)/跑衛(RB)、線衛(LB) 號碼/40 身高/175cm 體重/73kg 血型/AB 生日/7月9號
年紀/18歲 40碼衝刺最佳成績/4秒2 臥舉最佳成績/140kg 
櫻庭春人桜庭 春人 Sakuraba Haruto?, 2年級)
入學時因為身高優勢被拉入球隊,雖然喜愛美式足球,卻因為自己資質平平一度陷入迷茫。由於出色嘅外貌和身高被演藝公司經紀人發掘當上藝人,每場比賽都會吸引大量嘅女性球迷,對於實力一般嘅自己被媒體吹捧為王城隊主力感到異常苦惱,目睹咗進嘅迅速成長後更是壓力倍增,甚至一度想要放棄美式足球。受到瀨那嘅鼓勵後逐漸振作起來,在經過一系列嘅比賽後明確咗自己嘅目標,毅然辭去咗藝人嘅工作、專心做一名美式足球選手,目標是通過後天嘅努力成為一流嘅接球手。與隊友高見伊知郎成咗超高空傳球嘅黃金搭檔,由他接下高見伊知郎傳出嘅「珠穆朗瑪峰傳球」達陣取分。
位置(進攻)、(防守)/外接員(WR) 號碼/18 身高/186cm 體重/72kg 血型/A 生日/3月12號
年紀/17歲 40碼衝刺最佳成績/4秒86 臥舉最佳成績/70kg 
大田原誠大田原 誠 Ōtawara Makoto?, 3年級)
四肢發達、頭腦簡單嘅代表,思考問題完全是一根兒筋,天生就不懂何謂方法。在場上是強而有力嘅攻防線後盾,亦係可攻可守嘅球員。個性憨厚、沒脾氣,不介意小事,被別人說是笨蛋亦毫無感覺,爲商店街相撲大賽嘅衛冕冠軍,卻在決賽前因為忘咗穿兜檔布不戰而敗。總說些令人哭笑不得嘅話,並很喜歡放屁,而且經常忘記穿內褲。
位置(進攻)、(防守)/哨鋒(G)、防守絆鋒(DL) 號碼/60 身高/194cm 體重/131kg 血型/O 生日/6月15號
年紀/18歲 40碼衝刺最佳成績/5秒1 臥舉最佳成績/145kg
高見伊知郎高見 伊知郎 Takami Ichiro?, 3年級)
高中3年級嘅元老級隊員。由於腳傷無法快速奔跑,是個不能自己帶球達陣嘅「古典」型四分衛。特長是準確無誤嘅超高空傳球,同時在隊裏充當著軍師嘅角色;爲咗能夠活用自己高大嘅身材進行傳球,一直等待著高個子嘅接球手進入球隊。因此喺聽到櫻庭要放棄美式足球嘅話後十分憤怒、衝動地打咗對方。櫻庭明白咗高見嘅苦心後踏實刻苦地磨練自己,終於和高見組成咗超高空傳球嘅黃金搭檔,他和櫻庭春人及後練成咗絕技「珠穆朗瑪峰傳球」,因為他們嘅平均身高大約190cm。
位置(進攻)、(防守)/四分衛(QB) 號碼/3 身高/192cm 體重/78kg 血型/A 生日/9月14號 年紀/18歲
40碼衝刺最佳成績/5秒7 臥舉最佳成績/85kg 
豬狩大吾猪狩 大吾 Ikari Daigo?, 1年級)
高中1年級,脾氣火爆衝動,十分維護隊友,成日被鐵鏈鎖住以制止其發飆闖禍,在頗有紀念意義嘅處女賽事上還未出場就被罰離場……是個心直口快嘅熱血家伙。
位置(進攻)、(防守)/防守邊鋒(DE) 號碼/66 身高/172cm 體重/75kg 血型/B 生日/5月5號 年紀/16歲
40碼衝刺最佳成績/5秒0 臥舉最佳成績/120kg 

西部荒野槍手隊 編輯

與泥門隊同屬超攻擊型嘅新晉強隊,實力與王城隊不相上下,比賽時極具破壞力嘅「散彈槍」式攻擊幾乎無人能敵。全隊攻防線牢固,攻擊則具有豪放嘅氣勢,是大賽冠軍嘅有力競爭者。在美國集訓期間與泥門隊巧遇,並安排隊員們住在德克薩斯嘅牧場。

武者小路紫苑武者小路 紫苑 Mushanokoji Shien?, 2年級)
西部荒野槍手隊嘅四分衛,他擁有「快槍手基德」嘅封號,基德是他球場上登錄嘅名字亦係他嘅通稱。奧林匹克射擊手槍部門連續獲得三次金牌嘅「武者小路 一」選手是他嘅爸爸,他嘅光線射擊傳球備受矚目,但是只是一門單獨嘅競技還是有很多未知嘅要素所以原本是對欖球產生興趣,後來就為咗與鐵馬搭檔開始玩起咗美式足球。在學校他是成績優越嘅高材生之一。他有過人嘅快速反應能力,光線射擊傳球可以投出0.2秒嘅快速球,還可以側投,與鐵馬兩人嘅默契可以稱為是最佳武器嘅組合,除此之外,他亦精通戰略,幾乎已經可以超越蛭魔嘅策略能力這時候武藏還冇回到泥門,所以蛭魔有時策略被領先(在漫畫版中武藏是在西部一戰中途返回球隊)。他雖經常吐槽鐵馬嘅進攻,但是他們之間所隱藏嘅鬥志卻是無人能敵。他嘅體能雖然不是絕佳,但幾乎是靠感覺還有本能來實行作戰,所以亦可以說是一個天才型嘅球員。
位置(進攻)、(防守)/四分衛(QB) 號碼/7 身高/177cm 體重/67kg 血型/A 生日/11月11號 年紀/17歲 
40碼衝刺最佳成績/5秒6 臥舉最佳成績/70kg
鐵馬丈鉄馬 丈 Tetsuma Jo?, 2年級)
父親是武者小路家嘅司機,所以與基德從小就認識咗,與基德是兒時玩伴,兩人之間有很強嘅羈絆。他是一個確實執行任務嘅達人,只要任務一下達,他只有達成決不會改變,所以周圍嘅人都稱他為「重型火車人」,冇人能阻止他進行任務,不過因為他只是一昧嘅執行所下達給他嘅任務,所以有時候亦會有很大嘅反效果。他非常肯定跟他一樣是接球員嘅門太,他曾經為咗不讓門太受到裁判嘅退場判決而向裁判提出抗議,而且還為咗門太對裁判做出暴力行為(漫畫版是對門太施以膝蓋攻擊,中止咗門太對裁判嘅投訴,保住泥門嘅參賽資格),是個很有義氣嘅人,這是他首次在冇人命令他之下所做出嘅行動,亦因此他在秋季東京大會嘅決賽無法出場比賽,使得西部因此在決賽敗給咗王城(西部大槍客隊主要嘅戰術——散彈槍必須靠基德與鐵馬嘅配合才能成功,而以甲斐谷陸為中心進行嘅衝刺進攻亦被進擋咗下來)。在東京大會最佳11球員中,被選為攻擊部門嘅最佳接球員。
位置(進攻)、(防守)/外接員(WR) 號碼/15 身高/181cm 體重/80kg 血型/B 生日/5月15號 年紀/17歲 
40碼衝刺最佳成績/5秒0 臥舉最佳成績/115kg
甲斐谷陸甲斐谷 陸 Kaitani Riku?, 1年級)
瀨那小時候嘅玩伴,教會瀨那跑步方法嘅人,以瀨那嘅「大哥」自居,正義感強,本意是讓瀨那對付不良少年嘅欺負,沒想到卻使瀨那變成咗更為方便嘅跑腿兒。從小學起一直在賽跑上贏過瀨那,兩人嘅對決勝負比數為99:0。得知瀨那就係「衝鋒21」後燃起咗旺盛嘅鬥志,准決賽嘅最後一次攻防被瀨那突破,這亦係瀨那在兩人第100次對決時嘅勝出。個性強勢,亦有細路仔不服輸嘅一面,賽後認同咗瀨那作為美式足球選手嘅力量。
位置(進攻)、(防守)/跑衛(RB)、安全衛(S) 號碼/29 身高/160cm 體重/52kg 血型/A 生日/4月20號 年紀/16歲 
40碼衝刺最佳成績/4秒5 臥舉最佳成績/60kg

盤戶蜘蛛隊 編輯

將攻擊型和防守型融為一體嘅第三類球隊「踢球進攻式球隊」,過去是東京地區數一數二嘅強隊,曾獲得東京大賽亞軍。由於主要成員都被關西嘅高中挖角而削弱咗力量,現在嘅球員在整體實力上有待提高,但在強有力嘅踢球戰鬥模式中仍然具有強大嘅競爭力,採取嘅係「踢球——快攻」嘅 「SPIDERWEB(蜘蛛網)」循環式作戰;與惡魔蝙蝠隊同屬於在逆境中頑強取勝嘅隊伍。

佐佐木功太郎佐々木 コータロー Sasaki Kōtarō?, 2年級)
自出賽以來從未失誤過、TFP(加分踢球)成功率100%嘅「瀟灑」踢球員。踢球動作十分華麗,能在很遠嘅距離內將球准確無誤嘅踢進球門正中央;十分推崇踢球員嘅作用,曾專程到泥門高中找武藏挑戰NO.1踢球員嘅稱號(每次都被無視),對於武藏嘅離隊非常不滿。認為選手最重要嘅素質是「瀟灑」,隨身帶住梳子梳頭,據本人所說每把梳只用一次;雖然熱衷於表演華麗嘅球技,但亦成日因為過剩嘅表現欲弄巧成拙;急性子,心直口快,而實質上是個努力型嘅選手,為咗使一度不被看好嘅踢球隊成為最強嘅隊伍而刻苦地磨練自己。與赤羽處於互相吐糟嘅戰友狀態,若然聽到讓他不滿嘅說話會出動吐口水攻擊,赤羽和他嘅吉他就係被攻擊對象。雖然兩人在場下相處不是很好,但在場上卻是並肩作戰嘅戰友。
位置(進攻)、(防守)/踢球員(K) 號碼/99 身高/177cm 體重/66kg 血型/B 生日/11月30號 年紀/17歲 
40碼衝刺最佳成績/5秒5 臥舉最佳成績/65kg
赤羽隼人赤羽 隼人 Akaba Hayato?, 2年級)
上屆大賽嘅東京區MVP(最佳球員)。以假嘅「光速蒙面俠21」嘅身分出現在瀨那面前(真正嘅是在帝黑學院)。具有異於常人嘅紅色瞳孔(懷疑他戴那個護目鏡嘅原因就係紅眼兒病)。與功太郎嘅熱血性格相反,崇尚理論和知性;具有驚人嘅速度高超嘅阻擋技巧,單手就能將栗田和吓吓三兄弟彈飛;是球隊嘅「紅眼王牌」;本來因為父親工作嘅調度而轉學到關西,在得知盤戶隊只剩踢球組打拚嘅狀況後,毅然決然地轉回盤戶高中;在盤戶隊與王城隊嘅准決賽上,因為轉學後嘅停止出賽時間未滿而未能上場;同樣是個表現欲過剩嘅家伙,經常在球場彈吉他,與功太郎是搭檔及吵架對像。而且說話中經常揉雜咗音樂相關嘅詞語,讓人百思不得其解。老是把「音樂性」與美式足球、人物關係扯上關係,惹來功太郎和吓吓三兄弟嘅吐口水攻擊。非常喜歡他嘅吉他,並稱呼那吉他為「小東西」。
位置(進攻)、(防守)/邊鋒(TE)、線衛(LB) 號碼/21 身高/178cm 體重/68kg 血型/A 生日/9月21號 年紀/18歲 
40碼衝刺成績/4秒7 臥舉最佳成績/約100-120kg

巨深海神隊 編輯

秋季大賽出現嘅黑馬式強隊。因為一年級高大嘅技術型球員嘅加入,使得原本平平嘅球隊實力大幅提高;擁有最高大嘅攻防線陣容,比賽時有如巨大嘅海浪阻止住對方嘅進攻;大賽首輪就以大比分淘汰咗實力型嘅奪冠熱門柱谷麋鹿隊,半準決賽中使泥門隊陷入苦戰,但最終在最後兩秒鐘被泥門隊逆轉戰勝。

筧駿筧 駿 Kakei Shun?, 1年級)
初中時就係球隊嘅王牌。憑借過人嘅身高和臂長牽制和阻擋敵人,小學時就長到170cm,對高大嘅身材進行活用達到力量、速度與技巧嘅平衡。在美國遇到真正嘅光速蒙面俠21後就將其視為挑戰對手;第一眼就識破咗瀨那冒用「光速蒙面俠21」嘅事,起初對瀨那抱有敵意,比賽時被瀨那突破防守,之後改變咗自己嘅看法,認可咗瀨那嘅力量並成為朋友。性格冷靜沉穩,最討厭唔誠實嘅人。意外地,他會無視隊員們所做嘅笨蛋行為,如無視水町、大平和大西在澡堂打架,專注向瀨那說話即為一例。被大平和大西稱為「筧老師」。
位置(進攻)、(防守)/線衛(LB) 號碼/41 身高/188cm 體重/76kg 血型/A 生日/6月6號 年紀/18歲 
40碼衝刺最佳成績/4秒9 臥舉最佳成績/95kg
水町健悟水町 健悟 Mizumachi Kengo?, 1年級)
原本是游泳社社員。運動神經超強,是各體育社團爭奪嘅對像。無輪做什麼事都很投入,是個積極嘅努力家,卻因為其他社員嘅渙散而與團體冠軍無緣。後來遇到同樣具有堅定目標嘅阿筧,並一起加入美式足球社。將游泳選手嘅動作活用為阻擋技巧、與筧配合組成超高嘅攻防陣容;對自己嘅力量十分自信,認真起來嘅壓迫感十分可怕,在瀨那距離得分區僅有30cm嘅地方攔下對方、使泥門隊險些在半準決賽中出局,在最後兩秒鐘嘅攻防中卻意外地被身高只有自己2/3嘅小結突破咗防守。平時是個熱情開朗又有點秀逗嘅家伙,喜歡在溫泉澡堂裡游泳和偷窺,口無遮攔、說話不加思索,將瀨那視為朋友。經常在奇怪嘅場合脫掉衣服,如在向瀨那解釋筧為何如此執著光速蒙面俠21時就邊說邊脫。
位置(進攻)、(防守)/絆鋒(T)、防守絆鋒(DL)、線衛(LB) 號碼/71 身高/187cm 體重/77kg 血型/A 生日/12月31號 
年紀/17歲 40碼衝刺最佳成績/5秒0 臥舉最佳成績/90kg
小判鮫治小判鮫 オサム Kobanzame Osamu?, 3年級)
高中3年級,海神隊嘅隊長。雖然實力平平但具有很好嘅統籌策劃能力,是個好好先生型嘅人。因為冇一年級新生嘅高大體格,總希望能在場下為球隊做些貢獻,比賽前扮作間諜偷看泥門隊嘅訓練;喜歡引用別人嘅觀點來自作聰明。因為球隊在半準決賽負於泥門隊,結束咗作為現役球員嘅最後一場大賽。
位置(進攻)、(防守)/四分衛(QB) 號碼/14 身高/168cm 體重/54kg 血型/O 生日/9月9號 年紀/18歲 
40碼衝刺最佳成績/5秒7 臥舉最佳成績/40kg
大平洋大平 洋 Ohira Hiroshi?, 1年級)
高中1年級。「海拔」超高嘅攻防線隊員,與組成有如巨浪嘅攻防陣線,被稱為「海神攻防線」。非常崇拜筧,雖然同是一年級生,卻稱呼筧為「老師」,並時常以阿筧嘅「一號徒弟」自稱。名字取自「太平洋」。
位置(進攻)、(防守)/線衛(LB) 號碼/31 身高/205cm 體重/108kg 血型/AB 生日/7月14號 年紀/16歲
40碼衝刺最佳成績/5秒3 臥舉最佳成績/90kg
大西洋大西 洋 Onishi Hiroshi?, 1年級)
高中1年級。同樣身高超過兩米嘅球員,「海神攻防線」嘅成員之一,係個高大健壯嘅眼鏡仔,相對於太平洋顯得斯文些;同樣稱呼筧為「老師」,時常為誰是筧嘅一號徒弟和太平洋吵架。名字取自「大西洋」。
位置(進攻)、(防守)/線衛(LB) 號碼/32 身高/204cm 體重/95kg 血型/AB 生日/7月15號 年紀/16歲 
40碼衝刺最佳成績/5秒2 臥舉最佳成績/90kg

賊學變色龍隊 編輯

由一班街邊嘅壞學生單車黨所組成嘅球隊,比賽時非常衝動,成日因暴力行為或打球證而被罰停賽同取消資格。由於第一場輸咗畀泥門惡蝙蝠隊,所以被逼同姪魔做苦工。賊學變色龍隊亦係一支注重防守嘅球隊。同泥門對賽最多次數嘅球隊。

葉柱類葉柱 ルイ Habashira Rui?, 2年級)
賊學嘅老大,好重情義,成日保護自己嘅手下,但為人有啲卑劣。無論動作同樣貌都似一隻變色龍,個樣亦幾恐怖,條脷同雙手可以伸到好長,亦係以呢種技能見稱,算係個唔錯嘅線衛。亦係被選中為防守隊中嘅一人,因為視光速蒙面俠21為對手,所以成日幫泥門脫險,目的係令光速蒙面俠21能夠平安到球場,晉級後同佢鬥過。佢亦同泥門隊員做咗朋友。亦係最後一年參加大賽,但最後亦不敵巨深海神隊而止步。恐怖嘅外表同手段只不過係想好似蛭魔咁管住自己嘅球隊,不過組員始終冇乜鬥志,成日內訌唔肯合作,招致慘敗,賽後葉柱類同蛭魔嘅對話,深深反映出佢自己心裏面嘅無奈。由於隊員最後都明白葉柱用心良苦,眾人最後團結一致,準備下年捲土重來。
位置(進攻)、(防守)/四分衛(QB)、線衛(LB) 號碼/42 身高/175cm 體重/68kg 血型/B 生日/1月25號 年紀/17歲
40碼衝刺最佳成績/5秒2 臥舉最佳成績/80kg

NASA異形隊/NASA穿梭機隊 編輯

美式足球月刊請來嘅美國代表隊,即使在美式足球嘅發源地亦稱得上一支強隊。球隊打法十分凌厲,攻擊方面主要是強有力嘅超長傳球;攻防線則具有日本選手無法推動分毫嘅堅固陣容,堪稱「肌肉防護罩」。由於賽前輕視對手,在與泥門隊嘅夜間友誼賽中以一分之差險勝。賽後與泥門隊嘅隊員建立咗深厚嘅交情。

黑豹パトリック・スペンサー Patrick Spencer?, 2年級)
身體彈性極佳嘅衝刺型選手,長期在高樓大廈間奔跑跳躍鍛煉自己,擁有輕盈嘅「無重力之腳」;由於是黑人而不受教練重用,平時主要被差遣揀球和背行李,球隊去日本比賽亦未給他准備機票,奶奶用做雜工攢下嘅錢資助他隨隊去咗日本;性格樂觀開朗、即使長期被擱置在候補席亦積極等待著上場比賽嘅機會;見到瀨那靈敏嘅衝刺方法後產生咗想和對方比賽嘅強烈念頭;在外星人隊無法抵擋泥門隊嘅掃蕩進攻時終於被派上場,並一舉扭轉咗比分落後嘅局面;衝刺時活用咗黑人特有嘅跳躍力,能以最小嘅拐彎如流水般利落地繞開敵人嘅防守,是天生嘅短跑選手。在最後一分鐘嘅衝刺對決中被瀨那成功攔截。賽後終於得到教練嘅認可、成為正選球員。十分欣賞瀨那,現正積極嘅訓練准備再次挑戰。泥門在死亡遊戲嘅最後一賽時與他們再次碰頭,這時黑豹比以前還要強,速度簡直與瀨那相同,比賽時兩人互相達陣取分,他們驚人嘅速度使兩隊嘅防守隊員甚至對方亦無法阻擋,釀成兩隊輪流得分嘅局面。他視進清十郎和瀨那為兢爭目標。
位置(進攻)、(防守)/跑衛(RB)、安全衛(S) 號碼/20 身高/179cm 體重/71kg 血型/O 生日/2月20號 年紀/17歲 :40碼衝刺最佳成績/4秒1  臥舉最佳成績/75kg
荷馬ホーマー・フィッツジェラルド Homer Fitzgerald?, 2年級)
臂力超強嘅四分衛,擅長使用強有力嘅超級長傳從球場中央一口氣傳球達陣,被稱為「穿梭機傳球」,是球隊攻擊時嘅制勝王牌;即使在被對方鋒線擒抱嘅情況下,只靠上半身亦能投出超長傳;然而缺乏方向感致使外接手有時接不到球。比賽時被瀨那利用超快速突擊壓制住右手而使傳球失敗。平時十分照顧黑豹,最怕黑豹奶奶煮嘅麥粥。
位置(進攻)、(防守)/四分衛(QB) 號碼/5 身高/182cm 體重/88kg 血型/O 生日/11月3號 年紀/17歲 :40碼衝刺最佳成績/5秒6 臥舉最佳成績/130kg
華特ジェレミー・ワット Jeremy Watt?, 2年級)
球隊裡嘅優等生,是個溫和嘅眼鏡仔,分析能力很強,他接球嘅準確度很高,主要由他接下荷馬傳出嘅「穿梭機傳球」來達陣得取分數。在與泥門隊比賽期間擔任翻譯角色,但由於語言水平問題經常把雙方嘅話翻譯得驢唇馬嘴;是個冒牌嘅日本通:認為相撲是日本嘅摔跤,壽司是加州卷,筷子是武士用來切腹嘅工具,圍棋是日本嘅像棋、所有下圍棋嘅人都叫光仔;一般來說,當他不在場時,美日選手用肢體語言交流還來得順利些。
位置(進攻)、(防守)/外接員(WR) 號碼/81 身高/175cm 體重/60kg 血型/A 生日/8月10號 年紀/17歲 :40碼衝刺最佳成績/4秒8 臥舉最佳成績/55kg

神龍寺NAGA隊 編輯

關東大赛九連霸嘅盟主,自出賽以來從未失利,被稱為「God」級球隊,亦係唯一令王城白騎士隊每戰每敗嘅最強隊伍。隊中球員們個個都似佛門弟子,平時穿着道服,比賽前攻防線進行精神統一訓練(坐禪),堅如磐石嘅防守和穩健快速嘅進攻令這支隊伍成為高中美式足球嘅神話。球員嘅意志力十分驚人,然而一說到女孩子嘅問題就會坐立不安,因為神龍寺高中男女生分校就讀……可能用女性選手對抗他們會更有用?

金剛阿含金剛 阿含 Kongo Agon?, 2年級)
「金剛兄弟」中嘅弟弟,被稱為「百年才會出現一個嘅天才」,由於能打多個位置,可以話係全能型球員。因他嘅天賦,使栗田入神龍寺嘅理想幻滅。至今未喺比賽中上場及平時完全不練習,所以他嘅實力難以估計;瞬間反應嘅速度0.11秒是人類嘅極限。在關東比賽中對泥門竟然能使出瀨那在40天死亡行軍所領悟嘅絕招「惡魔蝙蝠鬼影」,過著墮落嘅日常生活,主要内容是酗酒和打架。個性陰險、暴力、狂妄自大(除自己外稱所有人都是渣子),是瀨那有生以來首次感受到「邪惡」嘅人。入因容易暴走,需要雲水嘅幫助,表面上對雲水不太好,實際對雲水亦很尊重。
位置(進攻)、(防守)/外接員(WR)、四分衛(QB)、線衛(LB) 號碼/2 身高/172cm 體重/67kg 血型/B 生日/5月31號
年紀/17歲 40碼衝刺最佳成績/大約4秒6 臥舉最佳成績/約120KG
金剛雲水金剛 雲水 Kongo Unsui?, 2年級)
神龍寺NAGA隊隊長,「金剛兄弟」中嘅大哥,具有寬廣嘅視野,能夠掌握所有敵方球員嘅位置,是個穩健嘅技術型選手;長期在被眾人和天才弟弟比較嘅壓抑環境中成長,然而為咗挑戰普通人嘅極限從未放棄過努力,平時以一個充滿鉛嘅球進行訓練。為令弟弟變得更強,於是要求教練只著重訓練球技,而讓自己處理品德問題。他與一休搭檔嘅絕招「明鏡止水」、與阿含嘅絕招搭檔「飛龍在天」及與阿含和一休搭檔嘅三人絕招「黃金飛龍」都是神龍寺嘅必殺武器。
位置(進攻)、(防守)/四分衛(QB) 號碼/12 身高/175cm 體重/67kg 血型/A 生日/5月31號 年紀/17歲 
40碼衝刺最佳成績/5秒1 臥舉最佳成績/95kg
細川一休細川 一休 Hosakawa Ikkyu?, 2年級)
被稱為關東地區最強嘅角衛,能夠在奔跑嘅同時有效地盯住外接員並攔截傳球,進清十郎嘅長矛擒抱亦無法將其壓制。個性單純直率、不服輸,喜歡挑戰不同嘅對手,平時是個天真爛漫嘅小孩;在偶然間見識咗瀨那嘅瞬間爆發力和門太嘅接球後開始將兩人視為對手。
位置(進攻)、(防守)/外接員(WR)、角衛(CB) 號碼/33 身高/158cm 體重/57kg 血型/O 生日/1月9號 年紀/17歲
40碼倒後衝刺最佳成績/4秒89 臥舉最佳成績/65kg

白秋恐龍隊 編輯

S.I.C.(琦玉.茨城.千葉)地區嘅新銳破壞型強隊。本來是一支在去年嘅練習賽中被西部以70比7打敗嘅弱隊,自從峨王力哉、圓子令司和一個姓如月嘅俊俏少年加入後,在S.I.C.地區中所向無敵。由於峨王力哉嘅超強破壞力,地區大賽嘅球隊中所有攻防線球員和四分衛都被峨王一人打至重傷入院,連太陽嘅攻防線球員亦不能倖免。由於以峨王力哉一人之力擊倒球員,以致中途得勝,因此圓子及如月兩名神秘人物亦未有顯示實力…

丸子令司丸子 令司 Maruko Reiji?, 1年級)
外號「控球高手」,謎一樣嘅四分衛,擅長收集情報和保密。保密工夫完美得很,連蛭魔亦對他一無所知。常在賽前向對手送大量嘅鮮花,像向對手默哀一樣。他嘅必殺技是「影子投球」,「影子投球」是一種利用高超嘅投球技術和全身嘅協調能力達成嘅。實力深不可測。座右銘是「弱肉強食」。
位置(進攻)、(防守)/四分衛(QB)、安全衛(S) 號碼/4 身高/177cm 體重/66kg 血型/AB 生日/5月1號
年紀/16歲 40碼衝刺最佳成績/5秒6 臥舉最佳成績/60kg
峨王力哉峨王 力哉 Gaō Rikiya?, 1年級)
臥舉超過二百公斤、高中最強嘅攻防線衛,外號「強大嘅破壞神」,是白秋嘅「右手」。一旦比賽必定全力以赴,絕不留情,以致秋季S.I.C.大賽嘅傷亡十分慘重。他十分鄙視中途投降嘅球員,但很敬重如番場衛和甲斐谷陸等盡力而為嘅球員。在西部戰中打斷咗基德嘅左手,打傷咗鐵馬、陸和牛島等人,引致西部在秋季關東大賽準決賽中慘敗給白秋。視栗田為勁敵。
位置(進攻)、(防守)/防守絆鋒(DL) 號碼/70 身高/200cm 體重/不詳(100公斤以上) 血型/B型 生日/4月4日
年紀/16歲 40碼衝刺最佳成績/5秒6 臥舉最佳成績/210kg
如月博美如月 Kisaragi?, 2年級)
謎一樣嘅俊俏少年,是白秋嘅「左手」。多愁善感,愛把所有人物和「美」連繫一起,實力深不可測。
位置(進攻)、(防守)/角衛(CB) 號碼/96 身高/188cm 體重/49公斤 血型/a型 生日/不詳
年紀/17歲 40碼衝刺最佳成績/4秒8 臥舉最佳成績/30kg