LGBT主題

歡迎嚟到維基百科嘅LGBT主題!

藝術 · 人物 · 地理 · 歷史 · 數學 · 哲學 · 科學 · 社會 · 科技 更多...


乜嘢係LGBT

LGBT係一隻英文第一個字母縮寫詞,係用嚟講女同性戀者(Lesbians)、男同性戀者(Gays)、雙性戀者(Bisexuals)他跨性別者(Transgender)嘅一個統稱。佢被人認為比「酷兒」或「lesbigay」有更少嘅爭議。

到2004年為止,LGBT已經變做一種好主流嘅用法,令到呢個字攞到多數女同性戀、男同性戀、雙性戀、跨性別社群中心同埋大部分英語國家裡同性戀刊物嘅採用。

人物

名言

我總覺得長期、固定、有感情的性關係應該得到尊重。這和尊重婚姻是一個道理。

——王小波有關同性戀的倫理問題

對異性戀來說,可能同性戀是個話題,但是對同志來說,這不是個話題,這是真實的、每日的、每分每秒的生活。想牽著伴侶的手逛街,想組個家庭,想在動手術之前能有最親近的人簽名同意,想在死掉之後能把遺產留給最在乎的人,這些都是最根本的生活要求,既不是標新立異,也沒有要干擾別人。生活非常麻煩,你我各有辛酸,何苦互相為難?

——蔡康永

和諧就是不同階層、不同民族、不同性傾向的人群之間的和諧相處。異性戀者和同性戀者之間,都應當和諧相處。

——李銀河

我們而家幫緊我哋嘅鄰居、同事、朋友他親人,擴大攞到幸福嘅機會。與此同時,我哋建設緊一個更美好嘅社會。

——薩帕特羅西班牙同性婚姻法案發表嘅議會演說

我認為同性戀應該同所有人一樣,享有相同嘅權利,都應該享有結婚嘅權利。如果我哋剩係簡單咁讚成受歡迎嘅觀點,黑人可能唔有平等嘅權利。

——囂赫夫拿

當年今月

  • 2009年4月1號瑞典國會通過一項新嘅性別中立婚姻法案,瑞典同性婚姻法將由2009年5月1號開始正式生效。瑞典作為全球第七個全國性畀同性註冊結婚嘅國家。
  • 2010年4月8號,菲律賓最高法院裁定同性戀政黨出櫃黨可以參加五月搞嘅菲律賓國會大選。

相關一覽

公告欄

暫時無

時人時事

你知唔知?

精選圖片

20世紀,隨住同性戀權益運動嘅發展,同性戀雜誌亦都產生。幅圖係1928年5月14號喺德國出版嘅女同性戀雜誌《Die Freundin》。

分類

參與主題

LGBT專題

(呢度列出嘅都係內容唔完整嘅部分條目,另外呢個專題入面仲有好多條目等緊你去完善!建議從英文條目翻譯嚟擴充條目。)

性取向
分類
異性戀 · 同性戀 · 叻士
男性向 · 女性向 · 雙性向 · 無性向
相關概念
雙性人 · 第三性 · 性別氣質
相關研究
生物學 · 性學 · 非異性戀 · 酷兒研究 ·
金賽量表 · 動物界的同性性行為
法律
婚姻 · 民事結合 · 領養 · 㚻姦法 · 兵役 · 仇恨罪行 · 性小眾權利
呢個盒: 睇吓  討論  編輯  

其他專題

人文


娛樂同體育
交通
地理