Wikipedia:Babel
呢個用戶自細粵語
en-3
This user is able to contribute with an advanced level of English.
睇睇用戶語言

哈佬,我係嚟自香港嘅伍明康(Ng Ming Hong,Martin Ng)。雖然我認為粵語係唔應該用嚟做書面語嘅,但係響我有心情嘅時候,都可能會上黎改少少嘢架。我當初響2006年3月喺度注冊嘅原因,係因為廢時畀第二個人注冊左我呢個靚名,哈哈!亦因為咁樣,我嚮2008年6月5號統一登錄結果都好順利。

以下部份內容同我響中文維基百科嘅用戶頁嘅資料係一樣嘅,不過可能無嗰邊咁update架,所以睇吓就算喇。

我喺2006年5月18日突然間發現,我個入面三個字都是姓氏伍姓明姓康姓。我通常個網名係「minghong」,但喺ICQ同MSN上喺網名係「綠色牧場王」。呢個名除左夠特別同易打之外,重可以用喺8.3嘅快勞名上面。2005年嘅時候,我響香港城市大學電腦科學系畢業(學士課程)。而呢家我就去左香港中文大學系統工程與工程管理碩士課程。

2004年開始,我就鍾意咗玩Mozilla網頁標準開源/自由軟件維基網誌(又叫做部落格、博客、朴)。呢家Mozilla FirefoxMozilla Thunderbird已經分別成為了我嘅Windows 2000/XP上嘅標準網頁瀏覽器電子郵件客戶端。而喺可見嘅未來,我諗應該都唔會改住嘅。因為以網絡標準、易用性可擴展性安全性嚟講,Mozilla嘅產品都好難令你失望。

喺未有Spread Firefox網站之前,我就已經喺度推廣Firefox。而事實上,喺2004年上學期,我成功講服咗電腦科學系喺畀學生用嘅Windows工作站上面裝Firefox。我亦發覺有幾多同學都已經用緊Firefox。真係好令人鼓舞呀!

除咗喺現實生活上宣揚Firefox之外,我亦喺2004年9月26日整咗個叫做「Spread Firefox」嘅climateprediction.net團隊(簡稱「SFX@CP.NET」)。喺MozNews嘅Robin Monks支持下,團隊有咗個正式嘅網站。而喺唔夠兩個半月嘅時間,我們喺總績分上面係第二大(不過呢家已經跌到落第十七大啦)。Firefox社團嘅力量真唔可以睇少。

2005年畢業之後,我加入咗Avalade,主要嘅工作係寫網絡應用程式

2007年尾開始,我大約每星期會去一次行山,有興趣嚟香港行山嘅朋友可以搵我呀。

鍾意嘅嘢 編輯

鍾意嘅軟件 編輯

鍾意嘅電腦語言 編輯

鍾意嘅codec 編輯

鍾意嘅壓縮檔格式 編輯

鍾意嘅圖像格式 編輯

鍾意嘅動漫 編輯

鍾意嘅吉卜力工作室動漫 編輯

鍾意嘅手塚治虫動漫 編輯

鍾意嘅攻殼機動隊動漫 編輯

鍾意嘅科幻動漫 編輯

鍾意嘅高達系列動漫 編輯

鍾意嘅巨型機械人動漫 編輯

鍾意嘅搞笑動漫 編輯

鍾意嘅奇幻動漫 編輯

鍾意嘅奧秘動漫 編輯

鍾意嘅日常生活動漫 編輯

鍾意嘅次文化動漫 編輯

鍾意嘅漫畫 編輯

鍾意嘅卡通 編輯

鍾意嘅電影 編輯

鍾意嘅電影系列 編輯

鍾意嘅科幻電影 編輯

鍾意嘅搞笑電影 編輯

鍾意嘅動作電影 編輯

鍾意嘅其他電影 編輯

鍾意嘅劇集 編輯

鍾意嘅電視節目 編輯

鍾意嘅電腦遊戲 編輯

鍾意嘅啤牌遊戲 編輯

鍾意嘅棋盤遊戲 編輯

鍾意嘅猜謎遊戲 編輯

鍾意嘅書 編輯

鍾意嘅其他野 編輯

其他我知道嘅嘢 編輯

寵物 編輯

我喺維基百科整嘅嘢 編輯

如果要詳細嘅列表,可以睇下我嘅用戶貢獻

文章 編輯

圖片 編輯

模板 編輯

分類 編輯

維基計劃 編輯

姊妹計劃 編輯