唔轉發就唔係中國人

(由不轉不是中國人跳轉過嚟)

唔轉發就唔係中國人(原文:「不轉不是中國人」或「是中國人就轉」),係指中國社交網絡入面出現嘅一類網絡文章嘅統稱。呢啲文章通常以激發民族主義情緒為手段,傳播能力強,聲勢大,傳播嘅往往係一啲未經核實嘅煽動性內容甚至係謠言,以誘導網民進行轉發。亦有評論認為呢啲文章好可能係一種網絡營銷手段。

2015年3月,微信官方宣布禁止「誘導分享行為」,其中包括咗含有「不轉不是中國人」、「轉發後一生平安」、「轉瘋了」、「必轉」等脅迫、煽動用戶分享嘅文章,用戶睇到可以舉報[1][2]

參考 編輯

  1. https://www.facebook.com/ETtoday. 准說轉不是中國人 微信禁止誘導分享 | ETtoday大陸新聞 | ETtoday新聞雲. www.ettoday.net (繁體中文). 喺2021-11-04搵到. {{cite web}}: |last= has generic name (help); External link in |last= (help)
  2. 友圈看到"不轉不是中國人"可以舉報了. 騰訊. 2015-03-11. 喺2015-04-21搵到.

睇埋 編輯