完顏永濟1168年1213年9月11號),係大金第七個皇帝1208年1213年在位,佢無廟號,但謚號叫做,史稱金衛紹王

生平 編輯

完顏永濟係前一任皇帝金章宗完顏璟阿叔,再前一任皇帝金世宗完顏雍第七仔,阿媽係元妃李氏。金章宗喺1208年十一月病死,因為冇仔在生,就由衛王完顏永濟繼位做皇帝。[1]

依個時候成吉思汗想進攻金朝,就首先進攻臣屬金朝嘅西夏,西夏向金朝求救,完顏永濟唔理。西夏向蒙古屈服之後,成吉思汗由1211年開始大舉進攻金朝,金兵擋唔住。1211年九月,蒙古軍逼近中都,但係因為城防堅固兼且有重兵防守,於是退兵。第二年成吉思汗又再次進攻金朝,一度包圍金西京大同府。同年契丹人耶律留哥喺東北地方起兵反金,幾個月就發展至十幾萬人。耶律留哥依附蒙古,又喺迪吉腦兒(今日嘅遼寧昌圖附近)擊敗六十萬金兵,金朝嘅形勢更加之不妙。

1213年八月,右副元帥胡沙虎殺咗完顏永濟,之後迎立完顏珣做皇帝,就係金宣宗。

1216年,金宣宗封番完顏永濟做衛王,諡曰紹,後世就叫佢做衛紹王。

年號 編輯

參考 編輯