寡婦嘅仔復活

維基媒體搞清楚版

寡婦嘅仔復活係《聖經》記載耶穌嘅神蹟之一,記載喺《路加福音》7章11-17節。

聖經譯文 編輯

過咗冇幾耐,耶穌去一座叫拿因嘅城,佢嘅門徒同一大班人跟佢一齊去。當佢嚟到城門嘅時候,有隊送殯行列出嚟,死者係一個寡婦嘅獨生子,城裏面有好多人同佢一齊送殯。耶穌睇見嗰個寡婦就憐憫佢,對佢話:「唔好喊。」於是耶穌上前㩒住抬架,抬嘅人就企喺度。耶穌話:「年輕人,我吩咐你,起身!」嗰個死人就坐咗起身,開始講嘢,耶穌就將佢交畀佢阿媽。所有人都驚奇,歸榮耀畀上帝,話:「有大先知喺我哋當中出現呀!」又話:「上帝眷顧咗佢嘅百姓!」關於耶穌嘅呢件事就傳遍猶太同周圍嘅地區。

——《路加福音》7章11-17節

概覽 編輯

耶穌去到拿因城。喺城門口有兩個行列:第一個係入城嘅行列,中心人物係耶穌,喺佢嘅周圍有門徒同極多人跟住佢,佢哋面上充滿喜樂。第二個喺出城嘅行列,中心人物係一具屍體,「有一個死人抬出嚟」,一個寡婦嘅獨生仔死咗,城裏面有好多人同寡婦送殯,佢哋面上充滿悲傷。

兩個行列相遇,「耶穌見到嗰個寡婦,就憐憫佢,對佢話:『唔好喊。』」跟住耶穌上前㩒住抬架話:「年輕人,我吩咐你,起身!」於是佢就翻生。耶穌就將少年人交畀佢阿媽。悲傷嘅出殯行列變成咗歡欣嘅隊伍,悲慘嘅母親轉為喜樂。耶穌經過嘅道路,充滿咗榮耀[1]

參考 編輯

  1. 使 (PDF). 原著 (PDF)喺2020年3月15號歸檔. 喺2020年7月26號搵到.