平息風浪係《聖經》記載耶穌嘅神蹟之一,喺《馬太福音》、《馬可福音》同《路加福音》都有記載。

聖經譯文 編輯

耶穌上咗船,門徒跟住佢。海突然打起猛烈嘅風暴,令到隻船差啲俾海浪淹沒,但係耶穌瞓着咗。門徒去叫醒佢,話:「主啊,救命呀,我哋就快冇命喇!」耶穌話:「點解咁冇膽呢?你哋嘅信心太細喇」於是佢起身,斥責風同浪,風浪就平靜咗。所有人都好驚訝噉話:「呢個究竟係邊個?連風同海都聽佢話。」

——《馬太福音》8章23-27節

嗰晚,耶穌對門徒話:「我哋過去對岸。」門徒離開眾人,耶穌已經喺船上,佢哋就請佢一齊去;另外有其他船一齊去。忽然打起大風,波浪打入船度,隻船幾乎滿晒水。耶穌喺船尾度,枕住枕頭瞓咗。門徒叫醒佢,話:「老師!我哋快冇命喇,你唔理咩?」耶穌醒咗,斥責風,向海話:「止息喇!平靜喇!」風就停咗,海面就平靜落嚟。耶穌對佢哋話:「做乜咁冇膽呢?你哋重未有信心咩?」佢哋就好驚,大家都話:「呢個究竟係邊個?連風同海都聽佢話。」

——《馬可福音》4章35-41節

有一日,耶穌同門徒上船,佢對門徒話:「我哋去湖嘅對岸。」佢哋就開船。船行緊陣,耶穌瞓着咗。湖上突然有一陣狂風,船滿晒水,好危險。門徒去叫醒佢,話:「老師!老師!我哋就快冇命喇!」耶穌醒咗,斥責狂風大浪,風浪就停咗,平靜咗。耶穌對佢哋話:「你哋嘅信心喺邊呢?」佢哋又希奇又驚慌,大家都話:「呢個究竟係邊個?連風同海都聽佢話。」

——《路加福音》8章22-25節

概覽 編輯

耶穌吩咐門徒夜晚過海去格拉森,係要醫治嗰啲俾鬼附嘅人,可以見到耶穌愛靈魂嘅心。當時已經天黑,有幾個門徒係漁夫,熟悉船隊運作情形,所以話係門徒將耶穌一齊帶去。耶穌身體好攰瞓咗,因為佢係完全嘅人,佢所施行嘅神蹟證明佢亦係完全嘅神。

加利利海係一個四面環山嘅大湖,清涼嘅山風從群山嘅峽口撲向湖面,激起巨浪;耶穌同門徒都知道係好危險,依然過去。對門徒嚟講係佢哋嘅本行,有咩風浪未見過,所以,當善於航海嘅門徒見到隻船就快沉,只有向耶穌求救:「你唔理咩?」。耶穌用斥責嘅口吻叫海平靜落來,海就立即風平浪靜;善於航海嘅門徒知道呢個情況並唔係出於自然[1]

參考 編輯

  1. (PDF). 原著 (PDF)喺2020年3月16號歸檔. 喺2020年2月27號搵到.