睚魯嘅女復活係《聖經》記載耶穌嘅神蹟之一,喺《馬太福音》、《馬可福音》同《路加福音》都有記載。

聖經譯文 編輯

耶穌到咗會堂主管嘅屋企,見到吹鼓手同亂哄哄嘅一班人,就話:「返去啦!呢個女仔未死,而係瞓着咗。」佢哋就嘲笑佢。人群被趕出之後,耶穌就入去,拉住佢隻手,女仔就起身。於是呢個消息傳遍咗嗰個地方。

——《馬太福音》9章23-25節

耶穌重係講緊嘢嘅時候,有人由會堂主管嘅屋企趕嚟,話:「你個女死咗,何必再麻煩老師呢?」耶穌聽到佢哋講嘅嘢,就對會堂主管話:「唔使怕,只要信!」於是佢帶住彼得、雅各同雅各嘅細佬約翰一齊去,唔准其他人跟住佢。佢哋嚟到會堂主管嘅屋企,耶穌見到佢哋好嘈,並有人大喊大叫,就入到裏面,對佢哋話:「點解大吵大鬧呢?佢唔係死咗,係瞓着咗。」佢哋就嘲笑耶穌。耶穌將佢哋都趕出去,帶住女仔嘅父母同跟隨嘅人入去女仔間房,就拉住女仔隻手,對佢話:「大利大,古米!」意思即係話:「女仔,我吩咐你,起身!」嗰個女仔即刻起身行,佢已經十二歲;佢哋就非常驚奇。耶穌鄭重噉吩咐佢哋,唔好畀人知道呢件事,又叫人畀嘢佢食。

——《馬可福音》5章35-43節

耶穌重係講緊嘢嘅時候,有人由會堂主管嘅屋企趕嚟,話:「你個女死咗,唔使再麻煩老師喇。」耶穌聽到就對佢話:「唔使怕,只要信!佢會好返嘅。」耶穌到咗佢屋企,除咗彼得、約翰、雅各,同女兒仔嘅父母,唔准其他人一齊入去。嗰度嘅人都為呢個女仔大喊大叫。耶穌話:「唔好喊,佢唔係死咗,係瞓着咗。」佢哋知道女仔已經死咗,就嘲笑耶穌。耶穌拉住女仔隻手,呼叫話:「女仔,起身啦!」佢嘅靈魂就返咗嚟,佢立即起身。耶穌叫人畀嘢佢食。女仔嘅父母非常驚奇;耶穌吩咐佢哋唔好將所發生嘅事話畀任何人知。

——《路加福音》8章49-56節

概覽 編輯

睚魯嘅工作崗位係主持會堂嘅行政同會堂中所有嘅禮拜事宜。猶太人嘅會堂係社區中心,做呢個職位嘅人係社區賢才,非常受敬重,因此睚魯係個成功人士。喺佢睇嚟人生冇乜不足之處。就喺呢個時候,佢嘅獨生女病重,就快死,令到佢心中驚得六神無主。所以嚟到耶穌嗰度,跪喺佢腳前,求耶穌醫治。但係,睚魯嘅信心唔及百夫長嘅信心咁大。耶穌話:「唔使怕,只要信!」係要激勵睚魯嘅信心。惟有信心先至能夠消除懼怕。呢句說話能夠幫助有懼怕嘅人,堅固受試煉嘅人,激勵多勞苦嘅人,安慰就快去世嘅人[1]

參考 編輯

  1. 使 (PDF). 原著 (PDF)喺2020年3月15號歸檔. 喺2020年7月1號搵到.