File:AMPHETAMIN POSTER 20100118-1.jpg

原本檔案(1,684 × 2,380 像素,檔案大細:985 KB ,MIME類型:image/jpeg

摘要

描述
中文(繁體):命中註定的相遇,讓不同世界的兩條生命線相交。同樣的年少輕狂,可否讓他們愛得義無反顧,忘卻彼此的過去?

寒鴉般命途的Kafka,一心只想努力工作,掙足夠的錢讓重病的母親過上好日子,郤遭受到一般人難以想像的重大變故﹔那些無法抺滅的傷痛,讓他一步步走進「安非他命」的深淵。

缺愛的他遇上了對他一往情深的Daniel,親耳聽見他說「從第一次見到你哭,我就決定留在你身邊,不讓任何人傷害你」。Kafka想接受這種不屬於他天賦的愛,而Daniel也包容他的所有。兩位青年相信他們的愛可以跨越一切鴻溝,然而世上也許本無戒不了的毒,只有戒不了的愛。

「安非他命」,難道那不就是他的命嗎?這是一部有關毒品、愛情、命運的青春輓歌,獻給除了愛就找不到生存的理由,而又曾經失去生命中最愛的人們。
日期
來源 Artwalker Limited
作者 雲翔
許可
(重用呢個檔案)
VRT Wikimedia

呢個作品經已獲得授權使用,授權證明已經過確認同存檔喺維基媒體嘅VRT系統入邊。
有VRT帳號嘅用戶可以喺ticket #2015022710005298搵到。若果需要確認授權資訊,請聯絡有VRTS帳號嘅用戶或者喺VRT通告板留低訊息。

Ticket連結: https://ticket.wikimedia.org/otrs/index.pl?Action=AgentTicketZoom&TicketNumber=2015022710005298
Find other files from the same ticket: SDC query (SPARQL)

協議

w:en:Creative Commons
署名 相同方式分享
This file is licensed under the Creative Commons Attribution-Share Alike 4.0 International license.
你可以:
  • 去分享 – 複製、發佈同傳播呢個作品
  • 再改 – 創作演繹作品
要遵照下面嘅條件:
  • 署名 – 你一定要畀合適嘅表彰、畀返指向呢個授權條款嘅連結,同埋寫明有無改過嚟。你可以用任何合理方式去做,但唔可以用任何方式暗示授權人認可咗你或者你嘅使用方式。
  • 相同方式分享 – 如果你用任何方式改過呢個作品,你必須要用返原本或者相似嘅條款發佈。

Captions

Add a one-line explanation of what this file represents

Items portrayed in this file

圖中顯示嘅係

15 1 2011

image/jpeg

daee49f4ea8bab5ad9c139ca45c6b2166d69f2d7

1,008,455 字節

2,380 像素

1,684 像素

檔案歷史

撳個日期/時間去睇響嗰個時間出現過嘅檔案。

日期/時間縮圖尺寸用戶註解
現時2015年2月25號 (三) 05:05響2015年2月25號 (三) 05:05嘅縮圖版本1,684 × 2,380(985 KB)PhotoyiUser created page with UploadWizard

以下嘅1版用到呢個檔:

全域檔案使用情況

下面嘅維基都用緊呢個檔案:

Metadata