呢篇文講相聲演員。想搵明朝大臣嘅話,請睇于謙

于謙1969年1月24號—),中國相聲演員、影視劇演員,喺北京出世[4],祖籍陜西藍田,德雲社成員。中國國民黨革命委員會成員[5]。北京馬術文化節兒童馬術推廣大使。

于謙
男演員
花名謙哥
國籍 中國大陸
民族漢族[1]
籍貫中國陜西[2]
出世 (1969-01-24) 1969年1月24號(55歲)
中國北京 [3]
職業相聲演員,影視演員
語言普通話
配偶白慧明
仔女于思洋(男)
網站于謙微博

經歷 編輯

1982年,于謙考入北京市戲曲學校相聲班學藝,喺學校期間曾經跟住相聲名家王世臣羅榮壽高鳳山趙世忠學習。1985年拜石富寬為師。1995年喺北京電影學院畢業,影視導演系大專班。2000年,首次同郭德綱合作表演相聲,2002年,2人做咗搭檔,重喺2004年加入北京德雲社[6](非正式簽約演員,中國鐵路文工團正式演員)。

作品 編輯

影視作品 編輯

《小龍人》、《海馬歌舞廳》、《編輯部的故事》、《九九歸一》、《天下第一醜》、《人蟲》、《新刀馬旦》、《小房東》、《清官巧斷家務事》、《縣長老葉》、《李衛當官》、《京華煙雲》等,重喺中央電視台北京電視台同地方台嘅長期欄目中擔任節目編導同主持人。

相聲作品 編輯

作為郭德綱捧哏同佢合作一段長時間。

家庭 編輯

于謙嘅阿爸喺莊敬,曾經係大港油田地質勘探負責人,副局級幹部;于謙嘅阿媽姓翟,亦曾經係石油煉廠方面嘅專家。目前2人都退咗休,除咗去北京同仔一家團聚之外,基本喺大港油田定居。

睇埋 編輯

參考 編輯

  1. 調. 《壹讀》雜志. 2013-08-22. 喺2016-05-08搵到. 林:郭德綱說你是“滿洲正黑旗”的,當然是玩笑,不過你身上真有八旗風格,這跟你是滿族人有關系? 于:不不,我是漢族人,網上的都是誤解。
  2. 于謙官方微博
  3. 于謙官方微博
  4. 于謙官方微博
  5. 相聲演員于謙已低調加入中國國民黨革命委員會
  6. 搭檔:合作十年非常滿意[失咗效嘅鏈]

出面網頁 編輯

從師 輩分 收徒
石富寬
馮闊洋郭麒麟