醫好迦百農大臣嘅仔

醫好迦百農大臣嘅仔係《聖經》記載耶穌嘅神蹟之一,記載喺《約翰福音》4章46-54章。

聖經譯文 編輯

耶穌又到咗加利利嘅迦拿,就係佢之前變水為酒嘅地方。有一個大臣,佢嘅仔喺迦百農病咗。佢聽見耶穌從猶太到咗加利利,就嚟見佢,求耶穌去醫治佢嘅仔,因為佢嘅仔病到就快死。耶穌對佢話:「若果冇睇見神蹟奇事,你哋總係唔信。」個大臣對佢話:「先生,求你趁我個仔未死就一齊去啦。」耶穌對佢話:「返去啦,你個仔會好返!」嗰個人信耶穌所講,就返去。返緊去嘅時候,佢嘅僕人迎面而嚟,話佢嘅仔好返喇。佢就問幾時好返㗎。佢哋話:「噚日下晝一點鐘燒就退咗。」佢就知道嗰陣正係耶穌對佢話「你個仔會好返!」嘅時候;佢自己同全家就都信咗。呢件係耶穌從猶太返到加利利之後所行嘅第二件神蹟。

——《約翰福音》4章46-54節

概覽 編輯

當耶穌返到迦拿,一位可能係希律安提帕嘅大臣,求耶穌醫治佢嘅仔,耶穌同佢講:「你個仔會好返!」。「大臣」意思即係王嘅臣僕,指希律派往迦拿嘅地方官,可能係猶太人,所以耶穌嘅回答指出猶太人只睇重神蹟。另一派學者認為呢個官係住在25里外迦百農嘅外邦人,所以步行25里嚟求耶穌醫治佢嘅仔,結果佢因著信耶穌所講就即刻返去。重要嘅係,因為呢個神蹟,呢位大臣嘅全家都信咗主[1]

參考 編輯

  1. (PDF). 原著 (PDF)喺2020年9月8號歸檔. 喺2020年7月12號搵到.