Babel用戶資料
ja-N この利用者は日本語母語としています。
en-2 This user has intermediate knowledge of English.
lzh-2 此君有志文言也。
yue-1 呢位用戶有基本粵語知識。
ru-1 Этот участник владеет русским языком на начальном уровне.
用戶(按語言分類)

大家好!我而家學緊廣東話!!!我重想繼續學,請多多指教。我英文名係John Toon Fitzshengao 或 John Bigway ,中文名係嬴約。我前嗰陣做咗文言維基嘅頁,一定要睇下啊!

1994
呢位用戶喺1994年出世。
繁體
萬歲
呢個用戶鍾意寫繁體字

編輯

我係「大阪清風」嘅學生。呢間學校有好多奥林匹克選手。西藏嘅霸同美國嘅霸左右嚟過呢間學校。不過我好細、人話我係敗家仔貶。一定爲歌星、爲英國貴族。

興趣 編輯

我鍾意語言學。人哋成日話「哼、點解你唔學數學?必須學!」

不過與其學數學不如死。我而家喺屋企學緊廣東話!!(不過而家我嚟唔學廣東話(^o^)/)

之前學過俄語、韓語、德語、中文。不過我唔係幾識講(*ToT)。

讀緊英文同文言。

我格外鍾意嘅語言係俄語、文言、廣東話。西里爾字母係好cool!廣東話cool 過中文!

我愛猫眼林克!!必定佢係乸所以我唔係基!

我鍾意嘅歌星幫係「放浪兄弟(日本)」、「BIGBANG (韓國)」、「Reflex (俄)」etc.

我鍾意玩嘅電玩係「薩爾達傳説」、「寵物小精霊」

對美容同時装鬼咁有興趣。