Wikipedia:Babel
呢個用戶自細粵語
zh-4
這位用戶能以地道中文交流。
en-2
This user is able to contribute with an intermediate level of English.
睇睇用戶語言

我係馬交人,來自澳門粵語係我嘅母語,希望可以喺粵語版維基百科內發揮我嘅能量。

雖然我唔係好睇好粵語版維基百科,姑且就睇睇佢有冇生存嘅價值啦!--Macanese馬交人 16:59, 25 March 2006 (UTC)

啱啱檢查咗,我係第廿五個粵語維基人。--Macanese馬交人 18:00, 25 March 2006 (UTC)

我覺得,粵語都可以寫得又流暢又文雅,並唔一定要為咗粵語而粵語。寫粵語唔一定要我手寫我口,我宜家睇到首頁嘅內容,不禁嗤之以鼻。「走佬」,何其不雅之詞。呢度係百科全書,唔係八卦雜誌。點解唔可以用「逃亡」呢?唔通廣東話(即粵語)嘅書寫方式要完完全全脫離書面語?真係不解!--HeiChon 17:51, 30 三月 2006 (UTC)