劉國昌英文Lawrence Lau1949年—)係香港電影導演,被稱為香港寫實主義其中一個始祖。

生平 編輯

劉國昌籍貫廣東順德,喺南非出世,之後喺英屬香港接受教育同生活。早年喺拔萃男書院就學,同香港電影監製李恩霖係同學[1]。佢之後喺美國南加州大學電影系畢業。

電影作品 編輯

導演 編輯

[1] Wayback Machine嘅版面存檔備份

監製 編輯

編劇 編輯

剪輯 編輯

副導演 編輯

演出 編輯

被指有參與愛國電影《時代》拍攝事件 編輯

喺2020年,劉國昌被列作愛國電影《時代》導演,但係佢其後接受訪問嘅時候,就話真正拍攝時冇參與,因為個劇本越嚟越藍,所以褪軚。佢又話,只係幫手睇過初稿,畀咗少少意見。對於自己被加名,佢就話控制唔到,感到無奈[2]

參考 編輯

  1. 李恩霖 (2012). . 青森文化. p. 48. 《五億探長雷洛》的導演劉國昌,是我的中學同學,他到現在仍然記憶猶新指,每次來我家吃飯,就算只有兩三人,桃姐也烹七八道菜。
  2. 家丨撐警片副導係前勝和坐館兒子 導演劉國昌無奈被加名:控制不到. Apple Daily 蘋果日報 (香港中文). 原著喺2020-10-28歸檔. 喺2020-10-24搵到.