木結他指唔使用任何電子儀器幫手,就可以純粹用嚟發聲嘅結他,同電結他相對;原理係弦振會傳到琴橋,再傳到音板同共鳴箱放大。木結他主要分弦嘅民謠結他或者原音結他(acoustic guitar中國大陸叫原聲結他)同主要用尼龍弦嘅古典結他classical guitar[1]

民謠結他

雖然木結他自己出到聲,但係亦可以裝拾音器;因為民謠結他同古典結他嘅弦唔同質料,佢哋用嘅拾音器係唔同類型。

民謠結他 編輯

民謠結他係一般彈流行曲用嘅結他;除咗弦係鋼嘅之外,特徵係校音嘅六個扭掣會向出。民謠結他嘅揸法主要係向左傾斜到幾乎打橫,琴身用大脾承起,樂譜比較多用結他譜tabulature)。

古典結他 編輯

古典結他係彈古典音樂用嘅結他;喺尼龍弦發明之前,佢用嘅係用貓腸(即係羊嘅腸)造嘅弦(而今都仲有用)。除咗弦嘅質料之外,古典結他嘅特徵係校音嘅六個掣會向下,而揸法主要係向左斜大概 45°;可以擺到咁斜嘅方法主要係用腳凳托起左腳,亦都可以用特別嘅架托起個琴。樂譜方面,幾百年前雖然係用結他譜,但係而今主要係用五線譜

編輯

  1. . 2009年8月3號. 喺2023年1月1號搵到.