港人講地係一個香港親北京派嘅網媒同互聯網平台,由梁振英齊心基金旗下子公司經營[1]

根據香港中文大學傳播與民意調查中心喺2019年11月嘅民調,港人講地嘅公信力評分為4.29,喺網上媒體中排名倒數第一,係10間網上傳媒中公信力最低[2][3]

爭議

喺2021年,有學術期刊分別發表文章,話港人講地雖然自稱係新聞平台,但實際係散播政治宣傳嘅平台,可信度備受質疑,而且被中文維基百科列作唔可靠嘅資料來源[4]

涉及中共發放假新聞系統

美國獨立社交平台研究公司Graphika喺2021年2月發表報告,指出有數以百萬計嘅虛假社交平台帳戶有組織同有系統咁幫中共唱好,呢啲戶口,2019年起集中攻擊香港反送中運動,去到2020年武漢肺炎疫情爆發後,呢啲網軍又將重點改為幫中國講好話,同時抵毀美國喺武漢肺炎期間嘅抗疫工作。報告點名提到,包括港人講地在內嘅多名親中派人士同網媒,仲有中國外交部發言人趙立堅、多位中國駐外大使等,有份參與散播垃圾假資訊(spamouflage)。報告又話,有關活動有幕後組織同資金支持[5][6][7]

參考

  1. "梁營「齊心基金」年花近 2000 萬 子公司經營「港人講地」網站". 立場新聞. 2020-12-18. 原著喺2021-03-06歸檔. 喺2021-03-04搵到.
  2. 區家麟 (2019-11-28). "TVB 直插谷底,大公文滙敬陪末席 — 傳媒公信力啟示". 立場新聞. 原先內容歸檔喺2019-12-21. 喺2021-03-07搵到.
  3. 蘇鑰機 (2019-11-28). "蘇鑰機:香港傳媒公信力:低處未必最低". 明報. 原先內容歸檔喺2019-11-28. 喺2021-03-07搵到.
  4. "Does political extremity harm the ability to identify online information validity? Testing the impact of polarisation through online experiments". Government Information Quarterly (英文): 101602. 2021-07-10. doi:10.1016/j.giq.2021.101602. ISSN 0740-624X.
  5. "美報告踢爆中共系統性轉發假消息 點名趙立堅港人講地新民黨員". 自由亞洲電臺. 2021-02-05. 喺2021-03-04搵到.
  6. "Spamouflage Breakout - Chinese Spam Network Finally Starts to Gain Some Traction" (PDF).
  7. "立堅是你?美報告踢爆中國官員系統性轉發假訊息". 自由時報 (中文). 2021-02-06. 喺2021-03-04搵到.