中國環球電視網

 中國環球電視網粵拼zung1 gwok3 waan4 kau4 din6 si6 mong5英文China Global Television Network,縮寫CGTN),又叫做中國國際電視台,係中央廣播電視總台擁有嘅一個全球性電視網。佢前身係中國中央電視台(央視)嘅外語國際頻道(包央視英語紀錄英語新聞頻道以及西班牙語法語阿拉伯語俄語國際頻道),嚮北京時間2016年12月31日12:00開播。

中國環球電視網
CGTN.png
成立2016年12月31號
口號See the difference.
總部地址Flag of the People's Republic of China.svg 中國北京朝陽區光華路甲1號
產業電視廣播
網址www.cgtn.com

中國大陸,CGTN所有頻道唔係各個地方嘅電視都收得到。

頻道

頻道 廣播語言 開播日期 以前個名
中國環球電視網 (頻道)中文中國環球電視網 (頻道)[註 1] 英語 1997年9月20號
  • CCTV-9
  • CCTV-News
CGTN Español中文中國環球電視網西班牙語頻道 西班牙語 2007年10月1號[註 2]
  • CCTV-E
  • CCTV-Español
CGTN Français中文中國環球電視網法語頻道 法語 2007年10月1號[註 2]
  • CCTV-F
  • CCTV-Français
CGTN العربية中文中國環球電視網阿拉伯語頻道 阿拉伯語 2009年7月25號 CCTV-العربية
CGTN Русский中文中國環球電視網俄語頻道 俄語 2009年9月10號 CCTV-Русский
CGTN Documentary中文中國環球電視網紀錄頻道[註 1] 英語 2011年1月1號 CCTV-9紀錄頻道

爭議

涉嫌製造假新聞為新疆種族滅絕問題洗白

新疆維吾爾族人被指受到中共嘅大清洗,受到迫害、強迫勞動、宗教歧視等議題,喺2014年起開始受到關注。而喺2021年3月新疆棉花風波,多個國際品牌發表聲明批評中國強迫新疆維吾爾族人勞動,因此唔再用新疆棉花。事件引起全球唔少關注,中國環球電視網喺3月28號刊出署名「布望」(Laurène Beaumond)嘅法國自由記者評論,該記者聲稱新疆無迫害人權、種族滅絕等問題,但法國《世界報》(Le Monde)就查證,發現法國並無呢個記者。事件引起外界批評,戰略研究基金會(FRS)研究員彭達茲就抨擊,話中國官媒竟然以假記者名義、用法語發表文章,令人難以想像。事件被揭發之後,中國外交部發言人華春瑩被問到「布望」嘅詳細身分,但佢就只係話唔方便透露[1]

  1. 1.0 1.1 喺香港地區可以收到嘅頻道。
  2. 2.0 2.1 喺CCTV-E&F分拆出來。

參考

  1. 自由時報電子報 (2021-04-02). "抓到了!中國官媒刊法國記者新疆洗白文 法媒:查無此人 - 國際". 自由時報電子報 (中文). 喺2021-04-03搵到.