基督路小教會The Narrow Church)係香港基督教嘅教會。係信義會教友譚得志同回歸基督精神同盟成員喺2011年10月成立。現任堂主任係張大衛牧師、幹事係梁君培牧師。

歷史 編輯

回歸基督精神同盟 編輯

譚得志讀神學期間,結識咗一班關心社會運動、支持香港民主嘅教友,同民主黨常委林子健等人一齊成立咗「回歸基督精神同盟」,抗議香港主流教會向當權者靠攏,缺乏對受欺壓嘅弱勢社群同憐憫,

與此同時,佢哋亦投身網上電台。2009年4月號起,譚得志同林子健一同於民間電台主持節目「得罪人多稱呼人「小」」

譚得志先生、李大曹先生、鄭詩陶先生、張大衛牧師以回歸基督精神同盟班底,喺2011年10月1號成立咗基督路小教會。取名「路小」,源於《聖經》新約所講:得永生嘅路小,滅亡嘅路就好大[1]。除咗崇拜之外,繼續解放神學路線。

2011年12月,路小教會班底落戶網台香港人網,主持節目「天外有天」。[2]

睇埋 編輯

參考 編輯

  1. 新約《馬太福音》第7章13至14節:「你們要進窄門。因為引到滅亡,那門是寬的,路是大的,進去的人也多;引到永生,那門是窄的,路是小的,找著的人也少。」
  2. . 原著喺2017年3月19號歸檔. 喺2017年4月2號搵到.

睇埋 編輯