想搵第二個意思嘅話,請睇康定情歌 (搞清楚)

康定情歌》係中國西南康區民謠,用詞清新婉柔,歌詞內有詞「溜溜調」。

康定情歌
喻宜萱單曲
民歌
填詞李依若
作曲李依若
康定

歷史 編輯

1946年(民國35年)5月,福建吳文季游學,朋友推薦佢做甘孜國軍音樂教官。佢藉住呢個機會收集當地成200幾隻民歌,其中有一首歌名叫《跑馬溜溜的山上》,就改編做《康定情歌》,喺當時西康省會康定到改名。

1947年(民國36年),江定仙用譜伴奏。喻宜萱喺中國首演,並將隻歌演奏傳到巴黎

歌詞 編輯

跑馬溜溜的山上,一朵溜溜的雲喲。 端端溜溜的照在,康定溜溜的城喲。 月亮彎彎,康定溜溜的城喲!

李家溜溜的大姐,人才溜溜的好喲。 張家溜溜的大哥,看上溜溜的她喲。 月亮彎彎,看上溜溜的她喲!

一來溜溜的看上,人才溜溜的好喲。 二來溜溜的看上,會當溜溜的家喲。 月亮彎彎,會當溜溜的家喲!

世間溜溜的女子,任我溜溜的愛喲。 世間溜溜的男子,任你溜溜的求喲。 月亮彎彎,任你溜溜的求喲!

關於跑馬山 編輯

 
跑馬山

康定情歌入面提到嘅「跑馬溜溜的山」,好多人認為可能係一座好大嘅山脈,實際情況並唔係咁樣。官方認為嘅跑馬山而家喺中國四川甘孜州康定縣城邊緣,實際上只係一座好細嘅山包,並唔係想象嘅綿延不絕嘅山脈。

康定依家係一個小縣城,係傳統嘅「人區」,有出名嘅公主橋同將軍橋,往上走可以遙想當年文成公主同聖主松贊干布相遇行禮嘅情景:流水千年,呢份情仲喺到。跑馬山有凸起嘅獨峰,四季有風,喺頂部可以鳥瞰大部分縣城。

翻唱 編輯

參考 編輯

  1. 惠妹 A-Mei - 康定情歌 官方MV (Official Music Video). Youtube. 2012-02-29. 喺2020-10-07搵到.
  2. . 新浪網. 2015-02-28. 喺2020-10-07搵到.

出面網頁 編輯