D7777你好!食咗飯未?歡迎加入粵文維基百科
  • 維基百科鼓勵勇於修改,所以放膽寫!「維基百科五大支柱」係百科、中立、內容自由、行為規範、無死板嘅規則。
  • 維基百科唔鼓勵搞破壞,如果搞破壞,就有可能俾人封鎖
  • 我哋發展緊翻譯外文專有名詞嘅一套指引《Wikipedia:翻譯》,你可參攷同埋畀意見。希望你鍾意來呢度寫嘢。
  • 得閒飲茶!
  • Welcome to Cantonese Wikipedia. If you cannot understand Cantonese, you can write to our Ambassador. Enjoy yourself.

我係歡迎你嘅維基人:WikiCantona (傾偈) 2020年5月10號 (日) 13:39 (UTC)--WikiCantona (傾偈) 2020年5月10號 (日) 13:39 (UTC)回覆

d7777=d7689? 編輯

「我已經見識到了,那天看見他把你和Classy Melissa當成同一人,就造謠我立場奇怪。--D7689強烈譴責只會侮辱勇武派、抹黑醫護正當訴求,卻對中共暴政、大陸人不文明行為視若無睹💬 2020年5月10日 (日) 10:06 (UTC) (~)補充BTW,他在粵語維基造謠中傷我,我可唔可以係中文維基進行舉報?我唔習慣使用粵語維基,搵唔到3RR--D7689」

我想知道呢段說話係咪出自你把口。本來我真係唔想再理d雞毛小事,但如果以上呢番話出自你口,我已經俾人誣蔑好多次,但如果有人諗住人格謀殺我,我有需要做一d行動去保障返我自己。

Hkerrevolution (傾偈) 2020年5月14號 (四) 11:23 (UTC)回覆

你喺中文維基已經解封咗幾日,喺中文維基嘅私人恩怨唔該去返嗰邊處理。SC96 (傾偈) 2020年5月14號 (四) 11:57 (UTC)回覆
@SC96,其實係咪要分得咁仔細?如果你要分得咁清既,咁o係管理員版呢個星期「講咁多中維事非」係咪嚴格上都係「犯規」?你又有冇reference俾我知道私怨既定義?
即係咁,管理員既權威我冇諗住挑戰,以理服人既管理員我係會尊重,但先生,上面我講既係屬於私怨?但剛剛先生你O係「管理員版」又將中維既事帶到粵維,請問你把尺係點度?
我o係人地用戶對話頁留msg,都唔得?請問我只係留以上幾隻字影響到幾多人?
我o係呢度留言俾佢,正正係要clarify帶話題到粵維既唔係我,
請SC96君唔好令我誤會D乜,你講乜野「去返中文維基處理私人恩怨」,我係會非常介意,希望你咪搞錯成件事,更加唔好令我感覺係扣緊我帽子,唔該曬!Hkerrevolution (傾偈) 2020年5月14號 (四) 13:32 (UTC)回覆
@HkerrevolutionSC96 SC96 ping 咗我,噉我講兩句。D7689喺粵維冇任何貢獻記錄,所以我同意唔關粵維事,要處理唔該返中維處理。翹仔 (傾偈) 2020年5月14號 (四) 23:53 (UTC)回覆
@Deryck ChanSC96

Ok,如果要以版務睇呢件事同以有冇貢獻去定奪,你有你道理,但請你都要勸止所有用户對他人的抹黑言行,我好遺憾喺管理員版SC96嘅表現,佢何嘗唔係要你「重點留意」中維嘅事,仲明顯帶有偏見,希望你哋真係要多加留意。

你哋睇完唔使覆我,終歸呢度都係人哋嘅對話頁, 我講嘅係咁多。 Hkerrevolution (傾偈) 2020年5月15號 (五) 05:54 (UTC)回覆