每個月或者每季嘅維基百科正圖歸檔


呢啲係之前(或將會)出現過響是日靚畫嘅正圖,響下面列示。你可以用{{是日靚畫|模式}}加入一個自動更新嘅是日靚畫去你嘅用戶頁或者對話頁,模式可以係text(文字版,預設)、condensed(短版)、column(單欄版,同之前嘅頭版差唔多,冇邊框)同埋row(單行版,用響而家嘅頭版)。單行版只係可以用響頭版度,而且能夠正確咁顯示。


3月1日 - 3月10日 編輯

是日靚畫

 

劍龍係一種全身都有厚甲嘅恐龍,生活響侏羅紀末期,大約響今日北美洲嘅地方。劍龍係一種好易認嘅恐龍,成條背脊有一排板甲,而條尾就有刺。劍龍學名叫Stegosaurus,來自希臘文stegos-(στέγος-)同埋-sauros(-σαῦρος),意思就係屋頂-蜥蜴。劍龍就背脊板甲就好似向外咁,所以就叫劍龍。

圖片來自:Yosemite
舊圖 - 更多正圖...

( - )

3月11日 - 3月20日 編輯

是日靚畫

 

檐蛇或者簷蛇(讀做鹽蛇)係一種爬蟲類動物。又叫做四腳蛇,或者壁虎。檐蛇好似一隻細嘅蜥蜴,響全世界溫暖地方都有搵得到,識得用聲同其他檐蛇社交。

檐蛇無眼蓋,但有塊透明膜可以畀佢舐乾淨。

圖片來自:A-giâu
舊圖 - 更多正圖...

( - )

3月21日 - 3月31日 編輯

是日靚畫

 

深圳市係中國大陸廣東省南端嘅一個副省級城市,亦是中華人民共和國五個計劃單列市之一。深圳市南鄰香港新界、北接東莞、東部同惠州隔着大亞灣、西部同珠海澳門隔着珠江口。

圖片來自:Joe.H.K.
舊圖 - 更多正圖...

( - )


是日靚畫歸檔


今日係2024年3月19日禮拜二;而家係07:02 UTC