User:Detective Akai()而家生活忙碌,未必可以及時答得到你嘅提問。


Detective Akai
你估下呢個人係咪我嚟?
英文名Akai
原名赤井
出世xxxx年xx月xx日
中文維基百科
國籍 香港
別名Detective Akai
Akai博士
偵探赤井
赤井博士
Wikipedia:Babel
yue-4
呢位用戶能夠用地道粵語溝通。
zh-4
這位用戶能以地道中文交流。
en-2
This user is able to contribute with an intermediate level of English.
ja-1
この利用者は簡単日本語を話します。
睇睇用戶語言

大家好,我叫Detective Akai,中文名係偵探赤井,可以叫我做Akai 博士(又叫赤井博士)。如果我係改野時有錯嘅,大家可以響我嘅對話頁入面同我傾下。請多多指教!如果要搵我,一係@我,一係就直接響我個討論頁到同我反映,如果唔係咁做,我唔會理會。

生平 編輯

2020年5月3號響中文維基百科出世,因為中意《名偵探柯南》嘅角色「赤井秀一」,因而改名叫「Detective Akai」。5月5號加入粵文維基百科,響5月23號正式移居粵文維基百科,響2022年9月21號出任粵文維基百科管理員至今。目前活躍響粵文維基百科,但間中會返鄉下參加活動同埋探親。

最近計劃 編輯

最近落嚟會有執呢幾篇文嘅打算:

一直留意嘅文
文章
名偵探柯南角色一覽
張國榮

子頁面 編輯

好鍾意嘅野 編輯

個人興趣廣泛,鐘意嘅野多到不得了。最鐘意嘅男歌手:張國榮;最鐘意嘅女歌手:坂井泉水;最鍾意嘅樂隊:ZARDB'zX JAPAN披頭四(個人偏老派口味);最鍾意嘅樂團:Twins;至鍾意嘅漫畫:名偵探柯南高達HunterxHunter;偶像:孫中山岑子杰小泉純一郎;仰慕嘅人:英女皇!!!

個人覺得繁體簡體更加有美感,意思更深一層。就好似「後」咁。「彳」係指行走;「幺」係絲嘅象形字;「夊」係「止」嘅掉轉,而「止」係嘅象形文字。咁樣唔難理解呢隻字原先嘅意思:係指「絲線捆住咗隻腳而落後」咁解,同現今嘅意思有幾分相似。正因為咁,我唔明點解簡體會簡化成「后」,一個同原意完全冇關係嘅字。「后」,原先係指將手圈放響嘴上大叫,令D聲傳到好遠。遠古時代多數係有權嘅女人先至可以咁做,所以「后」係指一個人好有權力咁解,係一個尊稱,例如【皇后】。唔知邊個諗出嚟嘅屎橋,居然用「后」成為「後」嘅簡體,完完全全顫倒哂個意思。呢點響好多字亦有發生過,就好似「廣」同「广」,唔信可以上中維查下。所以,話簡體係「殘體字」,一D都冇錯,不過係有D唔尊重。

我個人對中文中史、香港時事同政治略有研究,對呢方面有興趣嘅 / 響編輯呢D類型文章上遇到難題嘅朋友,可以搵我傾下,我十分歡迎!(仲好開心添!)

係,我自認我並唔係一個心胸廣闊嘅人。但係如果你講明個道理畀我知,我係錯嘅會認咗佢(並且會道歉)。

好努力寫嘅文 編輯

你知唔知系列 編輯

自製Template 編輯

寫緊嘅文 編輯

想執但暫時未得閒執嘅文 編輯

香港類

國際類

日本類

日本皇室

雖然其中唔少文都係由我本人開嘅,但係睇返之後我覺得要大執。

漫畫類

想開嘅文 編輯

日本皇室

Thanks 編輯

由我炮製嘅活動 編輯

希望引入 編輯

個人用戶框 編輯

呢個維基友自認係直同志(對同志好好嘅異性戀人士)。
呢個維基友好鐘意睇名偵探柯南,鐘意到飯都唔洗食。
 呢位用戶鍾意踢足球
譯 寫
到 到
想 斷
嘔 手
邇位用戶呼籲多啲人手加入維基百科


♀♂呢個用戶自認異性戀
勿忘
六四
呢個維基友唔會忘記1989年六四事件,希望遇難者安息!
 呢位仁兄效忠事頭婆同埋大英帝國皇室成員